Առաջադրանք գրքից

60. Կետերի փոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված բառերի հականիշները:

Փարիզում անցորդներից մեկը սաստիկ անձրևի տակ ընկավ: Թրչվելուց պաշտպանվելու համար թևի տակի նկարը բարձրաեց գլխի վրա ու վազեց: Երերուն աշխարհում դեռևս ոչ ոք անձրևից այդպիսի թանգագին «անձրևանոցով» չէր պաշպանվել:
Տեսնելով անցորդի գլուխը պաշտպանող նկարը`դեպքի կամավոր վկան`ոստիկանը, զարմանքից գոռաց: Նա ճանաչեց Գյուստավ Կուրբեի նշանավոր «Քնած շիկահեր կինը» կտավը: Թանգարանից հափշտակված այդ նկարի վերատպված օրինակները հենց այդ օրը բաժանեցին ոստիկաններին: Նկարը յոթ հարյուրից ութ հարյուր դոլար էր գնահատված: Ոստիկանը մարդուն հետևեց մինչև նրա բնակարանը, որտեղ հայտնվեց տարբեր ժամանակներում տարբեր տեղերից գողացված նկարների ամբողջ պատկերասրահ:
-Ավելի լավ էր մինչև ոսկորներս թռչվել, տխրությամբ ասաց գողը, երբ նրան բռնեցին:

62. Տրված առածները ընդգծված բառերի հականիշների օգնությամբ լրացրո՛ւ:
Ամառվա փուշը, ձմեռվա նուշը :Բարեկամ կորցնելը հեշտ է, գտնելը դժվար:
Դուրսը
քահանա, ներսը սատանա:
Գիտունին
գերի եղիր, անգետին բարեկամ մի եղիր :Գիտունի հետ քար քաշի, անգետի հետ հաց մի կեր:
Իր աչքի գերանը չի տեսնում, փուշը:

Նույնանուններ

63. Պարզի՛ր, թե ընդգծված նույնանունները ո՞ր բառերի ձևերն են:

Ուզում էր`հրի, դուրս հանի տղային, բայց ուժը չէր պատում:
Հրի լեզվակները մոտենում էին, իսկ հրշեջները դեռ չէին երևում:

Հուր
Շամանակին Անի քաղաքում մի հզոր իշխան կար:
Ամեն ինչ որ ժամանակին անի, փորձն արդյունավետ կլինի:

Անի
Երազում էր տեսնել այդ երկիրը:
Երազում էր տեսել այդ երկիրը:

Տեսնել

64. Տրված նույնանուն բառերով նախադասություններ կազմի՛ր:
Օրինակ`

Բոլորին պատմում էր Մոբի Դիկի` սպիտակ կետի պատմությունը:Մի երկու կետի պատճառով ամբողջ էջը արտագրեց:Սրի, աղի, որդի, գնում է:

Մայրը սպասում էր իր որդու վերադարձին։

Քույրս ամեն օր գնում է դպրոց։

Այս ապուրը շատ աղի էր։

65. Տրված նույնանուն բառերով նախադասություններ կազմի՛ր:
Դող, զատիկ, համար, բազուկ:

Մեր բակի ծաղիկների վրա կան շատ զատիկներ։

Բազուկով աղցանը շատ համեղ է։

Դպրոցի համար ես նոր պայուսակ գնեցի։

Ցրտից մարմինս դող տվեց։

Leave a comment