Դարձվածքներ

66. Տրված դարձվածքներով նախադասություններ կազմի՛ր:
Աչքերով ուտել, խելքը ուտել, լույս աշխարհ գալ, գիշերը ցերեկ անել, գլխի ընկնել, ծակուծուկ մտնել:

Ընկերս իր աչքերով կերավ այս աղջկան

Ես այնքան խոսացի, որ մայրիկիս խելքը կերա

Վերջապես եղբայրս լույս աշխարհ եկավ

Ըներոջս հայրը գիշերը ցերեկ է անում, որ իր ընտանիքը պահի

Վերջապես ես գլխի ընկա, թե ոնց գտնեմ այս հարցի պատասխանը

Ընկերս ծակուծուկ էր մտնում, որ կրակոցներից փրկվեր

67. Տրված արտահայտություններից յուրաքանչյուրով երկու նախադասություն կազմի՛ր` դրանք գործածելով
ա) ուղիղ իմաստով,
բ) որպես դարձվածք:
Ձեռքով անել, աչքը մտնել, ձեռք մեկնել, (ինչ-որ բանի) տակ մտնել:

Ընկերս տխուր տխուր ձեռքով արեց ինձ

Ուսուցիչը ինձ ձեռքով արեց, որ գամ գրատախտակի մոտ

Ընկերոջս աչքը մի սուր փայտմտավ

Ընկերս իր տեսքով մտավ նրա աչքը

Ընկերս ձեռքը մեկնեց, որ վերցնի գիրքը

Դասընկերուհիս ձեռք մեկեց ինձ

Ընկերոջս հետ խաղում էի պահմտոցի, նա ինչ որ տեղ մտավ, ու ես նրան իչքան ման եկա չգտա։

Հայրիկս ինչ որ վատ բանի մեջ մտավ, և նրան տուգանեցին 100000 դրամ

Դարձվածքներ

Տրված դարձվածքներով նախադասություններ կազմի՛ր:
Աչքերով ուտել, խելքը ուտել, լույս աշխարհ գալ, գիշերը ցերեկ անել, գլխի ընկնել, ծակուծուկ մտնել:

Ընկերս իր աչքերով կերավ այս աղջկան

Ես այնքան խոսացի, որ մայրիկիս խելքը կերա

Վերջապես եղբայրս լույս աշխարհ եկավ

Ըներոջս հայրը գիշերը ցերեկ է անում, որ իր ընտանիքը պահի

Վերջապես ես գլխի ընկա, թե ոնց գտնեմ այս հարցի պատասխանը

Ընկերս ծակուծուկ էր մտնում, որ կրակոցներից փրկվեր

67. Տրված արտահայտություններից յուրաքանչյուրով երկու նախադասություն կազմի՛ր` դրանք գործածելով
ա) ուղիղ իմաստով,
բ) որպես դարձվածք:
Ձեռքով անել, աչքը մտնել, ձեռք մեկնել, (ինչ-որ բանի) տակ մտնել:

Ընկերս տխուր տխուր ձեռքով արեց ինձ

Ուսուցիչը ինձ ձեռքով արեց, որ գամ գրատախտակի մոտ

Ընկերոջս աչքը մի սուր փայտմտավ

Ընկերս իր տեսքով մտավ նրա աչքը

Ընկերս ձեռքը մեկնեց, որ վերցնի գիրքը

Դասընկերուհիս ձեռք մեկեց ինձ

Ընկերոջս հետ խաղում էի պահմտոցի, նա ինչ որ տեղ մտավ, ու ես նրան իչքան ման եկա չգտա։

Հայրիկս ինչ որ վատ բանի մեջ մտավ, և նրան տուգանեցին 100000 դրամ

68. 67. Տրված արտահայտություններից յուրաքանչյուրով երկու նախադասություն կազմի՛ր` դրանք գործածելով
ա) ուղիղ իմաստով,
բ) որպես դարձվածք:
Ձեռք բերել, աչքից ընկնել, լույս տեսնել, հացը ցամաք ուտել:

Ընկերս ձեռք դրեց պահարանին, որպեզսի վերցնի նրա համակարգիչը։

Ընկերս ապաառ ձեռքը բերեց ու ուժեղ դրեց սեղանին։

Հայրիկս շատ լավ ձեռք բերեց լավաշխատանք։

Պապիկս ձեռք բերեց լավ հողամաս։

Աչքիցս վերջապես փուշը ընկավ։

Աչքիցս մազ ընկավ։

Հայրիկիս ընկերոջ տղան աչքիցս ընկավ։

Ես ընկերոջս աչքից ընկա

Երբ մտա տուն տան բոլոր լույսերը տես, որ մացրած են։

Հազիվ լույս տեսա մեր միջանցքում։

Լույս քեզ տեսնողին, հազիվ գտանք քեզ։

Այդ աչքովտ լույս չես կարող տեսնել։

Պատերազմի ժամանակ մարդիկ հացը ցամաք էին ուտում։

Այն իրավիճակին ենք հասել, հացը ցամաք ենք ուտելու։

Այս հիմարը պետք է հացը ցամաք ուտի։

Հացտ ցամաք կուտես, թեչե կգամ տուն կսատկացնեմ։

71.Տրված բառերն ու արտահայտությունները գրի՛ր հոմանիշ դարձվածքների փոխարեն և համեմատի՛ր տրված ու ստացված տեքստերը:

Կոտրվել, գտնել, ամբողջովին, վերադարձնել, ագահ, ուրախանալ, ժլատ, իհարկե, շոշափել,հառաչել:
Մի մարդ ժլատ հարևանից կավե աման վերցրեց: Ամանը պատահաբար կոտրվեց: Հարևանի հետ հարաբերությունները չփչացնելու համար մարդը նոր՝ ավելի մեծ ու գեղեցիկ, տակից գլուխ ջնարակված աման ձեռք բերեց ու ժլատին վերադարձրեց: ժլատը ուրախացավ: Բայց մարդու ագահ չէ՞. երբ շոշաափեց հառաչեց.
-Նորը, խոսք չկա, շատ լավն է, բայց իմ ամանը ամբողջովին յուղով էր ներծծված:

Leave a comment