Սեբաստացու օրեր

Ես 3 տարեկանից Սեբաստացի եմ, առաջին անգամ երբ եկամ [Արևելյան դպրոց-պարտեզ], ինձ համար արդեն շատ հետաքրքիր էր այնտեղի դասարանները, խաղերը, նախագծերը և ճամփորդությունները։Մանկապարտեզում ինձ համար շատ լավ էր, մենք ամեն ցերեկ գնում էինք բակ բակաին խաղեր խաղալու։ Ժամանակը անցավ ես փոխադրվեցի միանգամից 2-րդ դասարան որտեղ նույնպես ելի հետաքրքիր էր։ Ինձ համար այնտեղի ամենալավ վայրը եղել էր վերնատունը, մենք ամեն դասամիջոցին գնում եիք վերնատուն և խաղեր խաղում, օրինակ պահմտոցի, բռնոցի, օր կար որ դասրանից մեկը խաղեր բերում և խաղում եին։ Գնալով 3-րդ, 4-րդ և 5-րդ դասարաններ ես ավարտեցի Աևելյան դպրոցը։ Մինջ ավարտելը ամեն տարի ամառ և ձմեռ գործում էրամառային և ձմեռային ճամբար։ Հետո գնացի արդեն Միջին դպրոց որտեղ առարկաները տարբեր էին, ճամփորդությունները նույնպես և այլն․․․։ Մայր դպրոցում ես ձեռք բերեցի շատ ու շատ ընկերներ, նաև ուզում եմ ասեմ իմ ամենալավ ընկերները եղել են Մարկը, Խաչիկը և Դանիելը։ Խաչիկին ես ճանաչում եմ մանկապարտեզի, Մարկին 2-դասարանից իսկ Դանիելին մենք ճանաչեցին մի փոքր ուշ 5-րդ դասարանում։ Իմ ընկերների ամենալավ կողմը դա ընկերասիրություն է, պաշտպանությունը և մենք չենք բաժանվում իրարից եթե ասենք դասերը վերջացավ գնում ենք տուն մենք պայմանավովում էինք որ հանդիպեինք։ Անցավ 1-տարի և ես տեղափոխվեցի 7-րդ դասարան, հուսով եմ այս դպրոցում ել կինի շատ հետաքրքիր ժամանակներ, և կունենամ շատ ընկերներ։

Leave a comment