130. Բացատրի´ր հոգնակի թվով դրված հավաքական գոյականները և դրանցով նախադասություններ կազմի´ր:
Օրինակ`
Հոտեր- ոչխարների խմբեր:
Ժողովուրդներ, բանակներ, դասարաններ,երամներ:
Ժողովուրդներ-տարբեր երկրներ ներկայացնող մարդիկ
Բանակներ-տարբեր երկների բանակներ
Դասարաններ-տարբեր դասարաններ
Երամներ-թռչունների խմբեր:
Բաղադրյալ գոյականները, որոնց վերջին բաղադրիչը միավանկ արմատ է, երկու ձևով են հոգնակի կազմում: Եթե այդ միավանկ արմատը գոյականի իմաստ ունի (օրինակ՝ դաշտավայր, հեռագիր), ավելանում է –եր վերջավորություն: Իսկ եթե բառավերջի միավանկ արմատը բայարմատ է (օրինակ՝ ժամացույց, վիպագիր), ավելանում է– ներ վերջավորությունը:
Հասարակ գոյականները եզակի թվով գործածելիս կարող են անվանել առանձին առարկաներ և կարող են լինել առարկաների ընդհանուր անուն (օրինակ՝ փիղ ասելով հասկանում ենք և´ մեկ փիղ, և´ փիղ ընդհանրապես):
Գոյականի հոլովումը
134. Նայի´ր տրված բառերի գործիական հոլովաձևերի կազմությանը և բացատրի´ր: Տրված ձևերն ինչո՞վ են տարբերվում գործիականի այլ ձևերից:
Ուղղական Տրական Գործիական
Բարձրություն – բարձրության – բարձրությամբ կամ՝ բարձրությունով:
Ուրախություն – ուրախության – ուրախությամբ կամ՝ ուրախությունով:
Մտերմություն – մտերմության – մտերմությամբ կամ՝ մտերմությունով:
Երդում – երդման- երդմամբ կամ՝ երդումով:
Արյուն – արյան – արյամբ կամ՝ արյունով:
Անուն – անվան – անվամբ կամ՝ անունով:
135. Երկինք և մարդ բառերի տրված բառաձևերը տեղադրի´ր հոլովման աղյուսակում:
Երկնքում, երկնքից, երկինքը(ը), երկնքով, երկնքի(ն), մարդով, մարդու(ն), մարդ(ը), մարդուց:ճ
Ուղղական-երկինքը, մարդը
Տրական-երկնքին, մարդուն
Բացառական-երկնքից, մարդուց
Գործիական-երկնքով, մարդով
Ներգոյական-երկնքում, մարդուն